Будь ласка, перевіряйте відсутність дефектів у товарі під час його отримання.

Зверніть увагу! Під час отримання посилки уважно перевіряйте цілісність упаковки та вмісту. За наявності дефектів повідомте про це представника «Нової Пошти» або відповідної поштової служби і підпишіть відповідний акт.
Завдяки цьому, незалежно від рішення щодо акту, ми матимемо підтвердження наявності дефекту і зможемо запропонувати вам повернення або компенсацію навіть у разі відмови по акту.
В іншому випадку претензії, пов'язані з пошкодженнями, нами не приймаються.

Також ви можете обміняти або повернути товар, який підпадає під дію Закону про захист прав споживачів, протягом 14 днів після покупки. Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що:

  • товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, потертостей, інших пошкоджень
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки
  • збережені всі ярлики і заводське маркування.

Оплата транспортних витрат у разі повернення товару лежить на покупцеві.

У разі затримки замовлення, повної його втрати, не вірного шляху доставки, або ж інших непередбачених обставин - відповідальність за покриття витрат лягає на продавця.

З будь-яких питань ви можете звернутися за доступними контактами.